Skladník

V současnosti je tato pozice obsazená a nového kandidáta nehledáme.

Jak práce na této pozici vypadá?

Staňte se členem našeho týmu a postavte s námi skládačku, jejíž dílky tvoří šťastní a spokojení lidé. Hledáte stabilní práci? Chcete být součástí inovativní české společnosti, největšího výrobce koupelnového nábytku? Připojte se k našemu rostoucímu podniku ve Svitavách! Kontaktujte nás nebo nám rovnou zašlete svůj životopis (případně odkaz na LinkedIn).

Rosteme a potřebujeme další posily. Nyní hledáme šikovného kolegu, konkrétně na pozici SKLADNÍK. Přidejte se mezi nás!

Náplň práce

  • Příjem zboží, kontrolu dodacích listů a dalších průvodních dokumentů.
  • Kontrolu záručních lhůt u přijímaného a skladovaného zboží.
  • Vyskladnění a vychystání zboží.
  • Expedici zboží.
  • Odbavování kusových, vozových a kontejnerových zásilek.

Naše požadavky

  • Řidičský průkaz sk. B
  • Průkaz VZV – alespoň 1 rok praxe

Co nabízíme

  • Dotované stravování (výběr ze 8 druhů jídel – 40 Kč z ceny oběda hradí zaměstnavatel).
  • Přítomnostní bonus (měsíční i čtvrtletní).
  • Příspěvek na dopravu (po zkušební době).
  • Příspěvek na penzijní nebo životní připojištění (po zkušební době).
  • Jednosměnný provoz.
  • Náborový příspěvek za nového kolegu/kolegyni.
  • Sleva na firemní výrobky.
  • Zázemí české inovativní a stabilní společnosti.
  • Benefitní systém Cafeterie (500 Kč/měsíc), možnost využití na dovolenou, wellness, sport, kulturu, zdraví, knihy atd.).

Nástup: možný ihned

Místo výkonu: Svitavy, Pražská 2060/50

 

Proč se přidat do našeho týmu?

  • Rozmanitá práce s moderními technologiemi
  • Jistota práce ve stabilní společnosti
  • Sladění pracovního a osobního života
  • Přispíváme na penzijní nebo životní pojištění
  • Přispíváme na stravování, na každý oběd 40 Kč
  • Přispíváme na dopravu
  • Ustálený jednosměnný provoz bez nočních
  • Možnost ubytování v centru Svitav.
  • Zaměstnanecká sleva na výrobky 40 %.

Máte dotaz?
Zeptejte se na cokoliv.

Může to být pomocí formuláře nebo kontaktujte naši personální manažerku.